یک زن مشاور وزیر راه و شهرسازی دولت پزشکیان شد | اطهره نژادی کیست؟-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

یک زن مشاور وزیر راه و شهرسازی دولت پزشکیان شد | اطهره نژادی کیست؟

وزیر راه و شهرسازی، احمد نیکخواه نائینی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و اطهره نژادی را به سمت مشاور عالی خود منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 03
کد خبر: ۲۵۶۲۷۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزیر راه و شهرسازی، احمد نیکخواه نائینی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و اطهره نژادی را به سمت مشاور عالی خود منصوب کرد.

فرزانه صادق مالواجرد امروز طی حکمی احمد نیکخواه نائینی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری منصوب کرد. پیش از این خسرو دانشجو ـ معاونت معماری و شهرسازی را بر عهده داشت که از ۹ مرداد سال گذشته جایگزین مالواجرد در این سمت شده بود.

امروز همچنین اطهره نژادی با حکم صادق مالواجرد به عنوان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی منصوب شد. پیشتر سید عبدالمجید شجاع عهده‌دار این سمت بود.

گفتنی است، احمد نیکخواه نائینی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه علم و صنعت است و از سال ۱۳۸۸ در معاونت معماری و شهرسازی مشغول به خدمت بوده است. وی همچنین در دولت‌های یازدهم و دوازدهم و در ابتدای دولت سیزدهم در سمت مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری و در دولت سیزدهم به عنوان سرپرست دفتر طرح‌ریزی شهری و طرح‌های توسعه و عمران فعالیت داشته است.

از سوابق اجرایی نژادی نیز می‌توان به کارشناس مرکز امور مشارکت زنان، کارشناس پژوهشی دانشگاه تهران، کارشناس و رئیس گروه برنامه ریزی معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری، مدرس دانشگاه، مسئول کمیته محیط زیست خانه فرهنگ و توسعه پایدار، مسئول کمیته آموزش انجمن ارزیابی محیط زیست، عضو هبات تحریریه خبرنامه فرهنگی – اجتماعی زنان، همکاری با هیات تحریریه نشریه مرکز توانمندسازی سازمان‌های جامعه مدنی و همکاری با هیات تحریریه نشریه سبای شبکه سازمان‌های غیردولتی زنان ایران اشاره کرد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده